Електронні прилади Электронные приборы Electronic devices ED Українська

Лектор: Зінченко Максим В’ячеславович

Кількість кредитів: 6

Навчальна дисципліна “Електронні прилади” забезпечує підготовку технічних фахівців у галузях електроніки та телекомунікації. У зв’язку зі стрімким розвитком електронних приладів та систем актуальним залишається вивчення студентами фізичних основ функціонування, принципу дії та будови різних видів електронних приладів, їх властивостей, можливостей використання у якості як окремої елементної бази електронних апаратів, так і в складі інтегрованих мікросхем. Завданням дисципліни є підготовка студентів до вирішення задач, пов'язаних з раціональним вибором елементної бази при розробці радіоелектронної та телекомунікаційної апаратури, кваліфікованою експлуатацією радіоелектронної апаратури, придбанням умінь роботи з електронними приладами і мікроелектронними виробами. Метою вивчення дисципліни є отримання студентами компетентності в основних теоретичних аспектах функціонування різноманітних електронних приладів. Дисципліна “Електронні прилади” базується на відповідних розділах курсів математики, фізики та теорії електричних кіл. Вона є базовою для таких дисциплін як “Мікроелектроніка”, “Аналогова та цифрова електроніка”, “Функціональна мікро- та наноелектроніка”, “Фізико-теоретичні основи конструювання РА” та багатьох інших.

PDF-варіант анотації!

Російська

Лектор: Зинченко Максим Вячеславович

Количество кредитов: 6

Учебная дисциплина "Электронные приборы" обеспечивает подготовку технических специалистов в области электроники и связи. В связи со стремительным развитием электронных приборов и систем актуальным остается изучение студентами физических основ функционирования, принципа действия и строения различных видов электронных приборов, их свойств, возможностей использования в качестве как отдельной элементной базы электронных аппаратов, так и в составе интегрированных микросхем. Задачей дисциплины является подготовка студентов к решению задач, связанных с рациональным выбором элементной базы при разработке радиоэлектронной и телекоммуникационной аппаратуры, квалифицированной эксплуатацией радиоэлектронной аппаратуры, приобретением умений работы с электронными приборами и микроэлектронными изделиями. Целью изучения дисциплины является получение студентами компетентности в основных теоретических аспектах функционирования различных электронных приборов. Дисциплина "Электронные приборы" базируется на соответствующих разделах курсов математики, физики и теории электрических цепей. Она является базовой для таких дисциплин как "Микроэлектроника", "Аналоговая и цифровая электроника", "Функциональная микро- и наноэлектроника", "Физико-теоретические основы конструирования РА" и многих других.

PDF-вариант анотации!

Англійська

Lecturer: Zinchenko Maksim

Credits: 6

Academic discipline "Electronic devices" provides training for technicians in the field of electronics and communications. In connection with the rapid development of electronic devices and systems urgent for students is studying physical bases of operation, principle and structure of various kinds of electronic devices; their properties, possibility of using both as a separate element base of electronic devices, and as part of integrated circuits. The aim of the discipline is to prepare students for the challenges associated with the rational choice of the element base in the development of electronic and telecommunication equipment, skilled operation of electronic equipment, the acquisition of skills of working with electronic devices and microelectronic products. The purpose of discipline is to provide students the basic theoretical competence in the various aspects of electronic devices functioning. The discipline "Electronic devices" is based on the relevant sections of courses in mathematics, physics and the theory of electrical circuits. It is the base for such disciplines as "Microelectronics", "Analog and digital electronics," "Functional micro- and nanoelectronics," "Physical and Theoretical bases of designing of RA" and many others.

PDF-version!