Кафедра радіоконструювання та виробництва радіоапаратури

Національний технічний університет України
"Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Інтелектуальна система контролю дорожнього руху

 

Автор: Куксенко Андрій Володимирович

Група: РІ-з71мп

Керівник: Дем’яненко Петро Опанасович

Рівень освіти: Другий рівень вищої освіти (магістерський)

Спеціальність: 172 Телекомунікації та радіотехніка

Спеціалізація: Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки

Анотація: Мета і завданння досліджнення. Метою магістенрської роботи є
поліпшенння пропускнної спроможнності та надійнонсті роботи елементнів систем
керуванння світлофнорних перехренсть за рахунок розробкни системи
автоматнизації трьохфанзного світлофнорного регулювнання та схеми керуванння
на базі сучаснинх мікропрноцесорних пристронїв.
Для досягненння поставлненої мети необхіднно розв’язати такі завданння:
– привестни аналіз алгоритнмів світлофнорного регулювнання, та вимог до
побудовни систем автоматнизації регулювнання;
-здійснити техніко-економічне обґрунтування базового модуля
керуванння;
-здійснити розрахуннок та вибір елементнної бази для побудовни системи.
-розробити принципнову, функціоннальну та структунрну схему системи
автоматнизації трифазнного світлофнорного регулювнання;
-розробити комплекнс алгоритнмічного та програмнного забезпенчення для
функціоннування апаратнного комплекнсу;
-здійснити оптимізнацію роботи світлофнорного перехренстя в залежнонсті
від інтенсинвності руху транспонрту;
-здійснити практичнну реалізанцію у вигляді макета.
Об’єкт досліджнення є процес адаптивнного регулювнання дорожньного
руху.
Предметом дослідження є системи автоматизації трьохфазного
світлофорного регулювнання на базі сучаснинх мікропрноцесорних пристронїв.

Ключові слова: світлофор, оптимізація, схема

 

Атестаційна робота складається: з 79 стор. пояснювальної записки та 2 дод.

 

Пояснювальна записка: Повний текст